جمعه ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ |۹ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 13, 2024
کد خبر: 1182812
۲۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۴
عهد سربازی نیروهای مسلح در جمکران

نیروی‌های نظامی و انتظامی همزمان با نهم ربیع الاول با حضور در مسجد جمکران، "عهد و پیمان سربازی" خود با حضرت ولیعصر عجل الله تعالی فرجه الشریف را تجدید کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، همزمان با نهم ربیع الاول سالروز آغاز امامت امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، مراسم عهد سربازی نیروهای مسلح با حضور سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در آستان مقدس مسجد جمکران برگزار شد.

سرلشکر سلامی: تا آخر ایستاده ایم و از دشمنان نمی‌هراسیم

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم با تبریک آغاز امامت حضرت ولیعصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) گفت: مسئله ظهور یک جریان پیوسته است که از زمان انقلاب اسلامی ایران آغاز شده و تا زمانی که جهان ظرفیت و تحمل پذیرش قیام الهی منجی عالم بشریت را داشته باشد ادامه دارد.

سردار حسین سلامی با بیان اینکه ما موظف هستیم تا زمین را برای قیام حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) آماده کنیم افزود: بر اساس سنت الهی غیر مومنان نمی‌توانند بر مومنان مسلط شوند و ما به دنبال حاکمیت مستضعفان هستیم.

وی با تاکید بر اینکه در این راه هر چه شهید بدهیم محکمتر می‌شویم و تا آخرین قطره خون و آخرین نفس در کنار رهبر معظم انقلاب اسلامی ایستاده ایم خاطر نشان کرد: در صحنه‌های دشوار، نزول نصرت‌های الهی را دیده ایم و در حالی که در قلّت قوا بوده ایم، اما با کسب پیروزی‌های بسیار، میدان را در اختیار گرفته ایم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: دشمنان ما شوکتشان ظاهری است و ما تا آخر می‌مانیم و از دشمنان نمی‌هراسیم.

تولیت مسجد مقدس جمکران:

انقلاب اسلامی بیعت بی نظیر تاریخی با امام زمان(عج) بود

حجت الاسلام والمسلمین سید علی اکبر اجاق نژاد هم در این مراسم با تاکید بر اینکه وقوع انقلاب اسلامی یک بیعت بی نظیر تاریخی با امام زمان (عج) بود، اظهار کرد: این بیعت جمعی، بیعتی بود که تاریخ، مثل و مانند آن را به چشم خود ندیده است.

وی ادامه داد: این انقلاب الهی آنقدر بنیادین  بود و در سمت درست تاریخ قرار داشت که تحولات آینده تاریخ را هم تحت تاثیر قرار داده است.

تولیت آستان مقدس مسجد جمکران با اشاره به اینکه بیعت جمعی ایرانیان با امام زمان (عج) در سال ۵۷ متوقف نماند، تصریح کرد: این بیعت هر روز بیشتر از دیروز متجلی شد و به بروز و ظهور رسید و جمهوری اسلامی دایره بیعت کنندگان با امام زمان عج را به خارج از مرزهای ایران گسترش داد.

حجت الاسلام والمسلمین اجاق نژاد ادامه داد: امروز شاهد هستیم که گفتمان انقلاب اسلامی که همان گفتمان اسلام ناب هست، هزاران سرباز برای شکل گیری دوران جدیدی از تاریخ که در آن اسلام بر خلاف میل مشرکان، روز به روز در عالم، مقتدرتر  و صاحب جایگاه های رفیعتر بشود را تربیت کرده است.

وی افزود: امروز  جهان از آستان مقدس مسجد جمکران صبحگاه نظامی متفاوتی را نظاره می کند. مهمترین نقطه تمایز این صبحگاه نظامی، شما نیروهای مومن، انقلابی و مکتبی هستید که آرمان تان زمینه سازی ظهور و سربازی برای امام زمان (عج) است.

تولیت آستان مقدس مسجد جمکران با بیان اینکه امروز جهان در اینجا شاهد گردهمایی نیروهای نظامی مقتدر، جان بر کف و با ایمانی است که برای رقم زدن آینده ی وعده شده ی الهی، آماده و همدل هستند، ابراز کرد: همان آینده وعده داده شده که برای کل بشریت پر از عدالت و خوشبختی و برای ظالمان و مستکبران عالم دردناک و نابود کننده خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین اجاق نژاد با تاکید بر اینکه این حضور با عظمت و پر معنای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در مراسم امروز عهد سربازی آستان مقدس مسجد جمکران، یک نشانه ی مهم از این است که انقلاب اسلامی در مسیر زمینه سازی ظهور گام های بلندی برداشته است، تصریح کرد: کارنامه شما نیروهای مسلح نظامی ایران، از دفاع مقدس تا عملیات وعده صادق، سرشار از افتخار و اقتدار آفرینی برای امت اسلامی هست و امروز شما عزیزان بیش از گذشته نقطه امید مستضعفان و ستمدیدگان برای رهایی از ظلم و بی عدالتی مستکبران عالم هستید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما در آستان مقدس مسجد جمکران، دعاگوی شما فرماندهان، افسران و سربازان خط مقدم مبارزه با استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و اسراییل جنایتکار و هم پیمانانشان هستیم و توفیق سربازی در رکاب حضرت حجت (عج) را برایتان خواستاریم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha